Talous ja tukijat

Yhdistyksen leiritoiminta rahoitetaan kokonaisuudessaan kerättävillä leirimaksuilla ja avustuksilla. Leirimaksujen osuus kokonaisbudjetista on kolmannes.

Yhdistyksen kesätoimintaa tukevat Tampereen kaupungin lisäksi lukuisat yhdistykset, yritykset ja järjestöt (mm. SPR:n paikallisosastot, Lions Clubit ja ei-poliittiset naisjärjestöt). Tutustu tukijoihimme alta.

Keräysvarojen turvin yhdistys järjestää lapsille ja nuorille kesäleirejä Tampereen kaupungin varhaiskasvatuksen ja perusopetuksen hallinnassa olevassa Sorjan kesäsiirtolassa. Leirejä on kesäisin kaikkiaan seitsemän ja ne ovat pituudeltaan 4 – 8 päivää. Kesän 2019 leirit ovat 05.06.-26.07. Lapsia otetaan kullekin leirille noin 55 ja heidät valitaan mahdollisuuksien mukaan sosiaalisin perustein.

Keräyskulumme rajoittuvat postitukseen ja olivat viime vuonna 0,3%. Ilman tukijoita leirien järjestäminen tamperelaislapsille kävisi yhdistykselle taloudellisesti ylivoimaiseksi.

Jos vaikutatte Pirkanmaan talousalueella ja haluatte mukaan tukemaan hyvää asiaa, ottakaa yhteys toiminnanjohtaja Teppo Mattilaan tai puheenjohtaja Liisa Siltaseen.

Voit myös tehdä lahjoituksesi suoraan yhdistyksen tilille:

FI70 2275 1800 0055 16  (BIC: NDEAFIHH)

SUURET KIITOKSET TUKIJOILLEMME!

———————————————————————————————————

VUODEN 2018 LEIRIEN TUKIJAT:

Tampereen kaupunki, Sivistys- ja kulttuurilautakunta

Koja Oy

Notex-Yhtiöt Oy

Tampereen Tiivisteteollisuus Oy

——————————————————————————————————–Tampereen Kesäsiirtolayhdistys ry:llä on rahankeräyslupa Pirkanmaan alueelle: Akaa, Hämeenkyrö, Ikaalinen, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat ja Ylöjärvi. Luvan numero on RA/2019/29, ja se on voimassa 16.01.2019 – 15.01.2021. Luvan on myöntänyt Sisä-Suomen poliisilaitos/ Sastamalan poliisiasema 11.01.2019. Yhdistys voi vedota rahalahjoitusten saamiseksi ainoastaan yllä mainituilla alueilla oleskeleviin.