Tietoa kesän 2020 leireistä

KESÄLEIRIMME KÄYNNISTYVÄT 22.06.2020

Vallitsevasta koronatilanteesta johtuen Tampereen Kesäsiirtolayhdistys ry:n hallitus on 05.05.2020 päättänyt perua kesän kolme ensimmäistä leiriä; Hyppy kesään, Vipeltäjät 1 ja Vipeltäjät 2.

Aloitamme yhdistyksen leirikesän juhannuksen jälkeen 22.06. alkavalla leirillä ”Kesäpelit” ja jatkamme tämän jälkeen ”Kesäfiilis”, ”Kesäseikkailu” sekä ”Sorjan parhaat!” leireillä.

Valtioneuvoston päätös osallistujamäärien rajoittamisesta johtaa siihen, että yhdistys pystyy tässä vaiheessa ottamaan kullekin leirille ainoastaan 35 lasta henkilökunnan lisäksi.

Toiminta leirillä tapahtuu pääasiassa ulkotiloissa ja siihen Sorja laajoine piha- ja metsäalueineen tarjoaa oivalliset mahdollisuudet. Hyvällä säällä lähinnä pääruokailut ja majoitus tapahtuvat sisätiloissa. Pyrimme näissä tilanteissa toteuttamaan parhaan kykymme mukaan väljyyttä. Lisäksi tulemme kiinnittämään erityistä huomiota niin leiriläisten henkilökohtaiseen hygieniaan kuin leirikeskuksen päivittäiseen siivoukseen. Edellä mainituista lisätoimista huolimatta leirien vanha tuttu päivärytmi, vauhdikkaat ohjelmat ja yhteinen hauskanpito on taattua ”sorjameininkiä”!

Leirin johtajamme käy kahden seuraavan viikon aikana läpi leirihakemuksia. Leiripaikoista pystymme tiedottamaan teitä viikon 25 loppuun mennessä.